Diàleg FECEC 'Cancer de mama i menopausa'
Esdeveniment presencial

Diàleg FECEC ‘Càncer de Mama i Menopausa’

Data de l'esdeveniment:
dimecres, 15 octubre 2025

El pròxim 15 d’octubre organitzem el segon dels Diàlegs FECEC de l’any, en aquesta ocasió dedicat a la relació entre càncer de mama i l’etapa de la menopausa. La taula rodona 'Cancer de mama i menopausa' tindrà lloc a l’Espai Línia de Barcelona. 

En aquesta taula rodona parlarem de si la menopausa pot provocar o no càncer; explicarem com afecta el càncer de mama durant l’època de la menopausa; tractarem què significa la menopausa induïda per els tractaments en dones premenopausiques; i donarem estratègies per gestionar els efectes de la menopausa durant els tractaments, sobretot l’hormonal, entre d’altres temes.

El Diàleg comptarà amb la participació de:

  • Dra. Esther Zamora , oncòloga de la Unitat de Càncer de Mama de l’Hospital Universitari Vall Hebron;
  • Dra. Núria-Laia Rodriguez Mias, ginecòloga adjunta del Servei d’Obstetrícia i Ginecologia de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron
  • Isabel Zafra, pacient i testimoni.

Modera: Mònica Mas, periodista de Salut de Catalunya Ràdio.

  • Dia: 15 d’octubre
  • Hora: 18 h.
  • Lloc: Espai Línia (C/. Girona, 52. Barcelona)

És necessària inscripció en aquest enllaç.

Si no us és possible assistir, podreu seguir el Diàleg per streaming al nostre canal de YouTube.

Aquest Diàleg compta amb el suport del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, Novartis, Roche, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i l’Espai Línia.

Data
dimecres, 15 octubre 2025
Hora
18:00
Organitzador
FECEC Junts contra el Càncer
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Carrer Girona, 52
08009 Barcelona
(Barcelona)

Comparteix i difón