Subvencions per a les comunitats catalanes de l'exterior

11/03/2010 - 16:05
Consell de les Comunitats catalanes de l'Exterior, fotografia extreta de Flickr

Consell de les Comunitats catalanes de l'Exterior, fotografia extreta de Flickr

Des del Departament de la Vicepresidència s'obre la convocatòria pública per a la concessió de subvencions a les comunitats catalanes de l'exterior (CEE). Un finançament que es destina a activitats socials i culturals de difusió i promoció de Catalunya, la seva llengua, cultura i tradicions, així com per a ajuts socials i despeses de reformes i rehabilitacions de les seus d'aquestes comunitats.

Convocant: Generalitat de Catalunya. Departament de la Vicepresidència.

Data de publicació: 9 de març del 2010

Termini: 9 d'abril del 2010

Adreçat a: totes les comunitats catalanes a l'exterior legalment reconegudes en la data de publicació de la corresponent convocatòria

Breu resum: La finalitat amb la que va ser creada la Llei de relacions amb les comunitats catalanes de l'exterior, és fonamentalment regular el suport, la coordinació i la intensificació de les relacions de la Generalitat, de la societat catalana i de les seves institucions amb les comunitats catalanes establertes fora del territori de Catalunya i les seves entitats, per canalitzar les aportacions dels col·lectius catalans de l'exterior a la dinàmica de la societat catalana.

Any de la convocatòria: 2010

Consulta les bases

Comparteix

Comentaris

Envia un nou comentari

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.

CAPTCHA
Aquesta pregunta es per veure si realment ets una persona i no un generador de spam.
Image CAPTCHA
Escriu els números i les lletres que surten a la imatge (sense cap espai).
Autor
ptarres
Entitats
Fundació Pere Tarrés