:: Crides de voluntariat
Acompanyament personal
Entitat: La Tutela
Lloc: Vic
Dedicació: Entre 4 i 6 hores mensuals
Perfil: Ser una persona sensible i respectuosa amb les persones grans, amb capacitat d’empatia i escolta activa.
Voluntariat per espai d'estudi amb joves
Entitat: Casal dels Infants per a l'acció social als barris
Lloc: Santa Coloma de Gramenet
Dedicació: Un dia a la setmana
Perfil: Persona major de 22 anys. Amb motivació per estar amb joves en risc d'exclusió. Valorable estudis relacionats amb ciències, anglès, llengua...
Reforç de lectura
Entitat: Fundació Jaume Bofill
Lloc: El Prat de Llobregat
Dedicació: 1h a la setmana
Perfil: Qualsevol persona amb ganes de fer-se coresponsable de l’educació d’un infant i de crear amb ell un espai de confiança.
Millora del projecte "Baixem al Carrer"
Entitat: Coordinadora d'Entitats del Poble Sec
Lloc: Barcelona
Dedicació: 3h a la setmana
Perfil: Persona amb sensibilitat per l'ajuda al col·lectiu de la gent gran.
Acompanyament educatiu a estudiants d'ESO
Entitat: Fundació Catalunya-La Pedrera
Lloc: Reus
Dedicació: Mínim una tarda a la setmana
Perfil: Persones voluntàries per acompanyar estudiants d’ESO alguna tarda a la setmana, oferir-los suport i assessorament en la realització dels deures i en l’aprenentatge d’estratègies d’estudi.
Acompanyament a persones afectades de paràlisi cerebral
Entitat: Fundació Catalana per a la Paràlisi Cererbal
Lloc: Barcelona
Dedicació: 5h setmanals
Perfil: Tenir salut suficient per a exercir les tasques requerides en un projecte d'aquestes característiques i disponibilitat temporal continuada per realitzar-les.
Més crides a voluntariat
:: Cursos del Pla de Formació del voluntariat de Catalunya (PFVC)
Com fer un pla de màrqueting i comunicació
Data d'inici: Divendres, 13 de març de 2015
Lloc: Barcelona
Entitat: Fundació Pere Tarrés Tècniques i recursos per a la captació i selecció de voluntaris
Data d'inici: Divendres, 13 de març de 2015
Lloc: Lleida
Entitat: Federació Catalana de Voluntariat Social Conviure amb les emocions
Data d'inici: Dimecres, 18 de març de 2015
Lloc: Lleida
Entitat: Escola de l'Esplai de Lleida
Més formacions
:: Altres formacions
La música com a teràpia amb gent gran
Data d'inici: Dissabte, 7 de març de 2015
Lloc: Fundació Pere Tarrés, Barcelona
Entitat: Fundació Pere Tarrés Com incorporar persones a les Juntes Directives? Els relleus
Data d'inici: Dilluns, 9 de març de 2015
Lloc: Torre Jussana, Barcelona
Entitat: Torre Jussana VIII Curs d'Iniciació a l'Ornitologia de l'Apnae
Data d'inici: Dilluns, 9 de març de 2015
Lloc: El Cortalet, Castelló d'Empúries
Entitat: APNAE (Associaciació d'Amics del Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà)
Més formacions
:: Agenda d'activitats
Mercat de segona mà i d'intercanvi, amb calculadora de CO2
Data d'inici: Diumenge, 8 de març de 2015
Lloc: Rambla de Sant Jordi, Vilanova i la Geltrú
Entitat: Ajuntament de Vilanova i la Geltrú Jornada sobre avaluació i impacte en el món no lucratiu
Data d'inici: Dimecres, 11 de març de 2015
Lloc: Barcelona
Entitat: Fundació Pere Tarrés Com sortir enfortit després d'una crisi?
Data d'inici: Dissabte, 14 de març de 2015
Lloc: Barcelona
Entitat: Aacic CorAvant Corro X les Addiccions!
Data d'inici: Dissabte, 21 de març de 2015
Lloc: Projecte Home Catalunya, 08004-Barcelona
Entitat: Projecte Home Catalunya “Gala de Hadas” contra la violència sexual
Data d'inici: Dissabte, 21 de març de 2015
Lloc: Anaglifos Art Factory, Barcelona
Entitat: L’Associació d’Assistència a Dones Agredides Sexualment (Aadas) II Cursa Solidària de la URV
Data d'inici: Diumenge, 19 d'abril de 2015
Lloc: Moll de Costa (Museu del Port) , Tarragona
Entitat: URV Solidària
Més agenda
:: Finançaments
5a edició de les Beques Innovació en Cultura Popular de la Fundació Jaume CasademontTermini: Del 1 de desembre de 2014 al 15 d'abril de 2015 Convocant: Fundació Jaume Casademont de Girona
Concurs d'Idees ambientals i sostenibles de la UPCTermini: Del 5 de gener de 2015 al 27 de març de 2015 Convocant: Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Subvencions a projectes transnacionals relacionats amb l'assetjament escolarTermini: Del 24 de novembre de 2014 al 10 de març de 2015 Convocant: Comissió Europea
Nou Premi Lluís Carulla destinat a impulsar projectes culturalsTermini: Del 12 de gener de 2015 al 25 de març de 2015 Convocant: Fundació Carulla
Premis Comitè Espanyol UNICEF 2015Termini: Del 1 de desembre de 2014 al 28 de març de 2015 Convocant: UNICEF Comitè Espanyol
Concurs de curtmetratges sobre educació per al desenvolupament d'Educa SòlidTermini: Del 12 de gener de 2015 al 25 de maig de 2015 Convocant: Globalmon, Viviendas para los Sin Techo i Educación, Deporte y Cooperación
Més finançaments
:: Millorem la comunicació de la nostra entitat20 Eines per millorar la comunicació 2.0 de la teva entitat | En aquest recurs us presentem un recopilatori de les eines 2.0 que es fan servir actualment. Moltes d'elles poden ser profitoses i innovadores pel món de les entitats i ONG.
| Com podem millorar el posicionament seo? | Tenir una web ben posicionada és una tasca molt difícil. Tot i així, amb unes quantes recomanacions podeu aconseguir que la vostra classificació millori.
| Ana Ullod: “Qui s’atreveix a posar-li preu a la creativitat? Una gran idea pot ser barata i eficaç” | Per què destinar recursos a comunicar? Quins són els elements d'una bona campanya? La Dra. Ana Ullod s'endinsa en la comunicació externa de les entitats.
| Què poden aprendre les entitats petites de la comunicació de les grans ONG? | Vídeos virals que arriben a milions de persones, campanyes globals que criden a l'acció... Les grans organitzacions compten amb molts mitjans, però sempre es pot aprendre d'elles i aplicar les estratègies a petita escala.
| 8 claus per elaborar i fer eficaç una nota de premsa | En aquest recurs us presentem un seguit de bones pràctiques a tenir en compte a l'hora d'enviar una nota de premsa.
| 8 manuals per millorar la comunicació de l'entitat | Elaborar el pla de comunicació, posar en marxa una campanya de mobilització ciutadana, redactar una nota de premsa, etc. Aquests són alguns dels principals esculls que han d’afrontar les entitats.
|

:: L'Entrevista 
:: Activa't
On he d'anar per informar-me i fer voluntariat?
|
No saps a on has d’anar per informar-te sobre el voluntariat? T’oferim un mapa de les principals oficines de voluntariat municipal arreu de Catalunya. També queden recollides les principals entitats de referència en l’àmbit del voluntariat als diferents pobles i ciutats.
|
|