:: Crides de voluntariat
Acompanyament educatiu Primària i ESO
Entitat: Fundació Catalunya La Pedrera
Lloc: Sabadell
Dedicació: De 17.00 a 19.00 h. A partir d'una tarda a la setmana.
Perfil: Persona major de 18 anys, amb interès i motivació per esdevenir un referent educatiu que acompanyi als estudiants en el seu desenvolupament, amb vocació solidària, responsabilitat i capacitat de compromís i de treball en equip.
Reforç escolar per alumnes de Primària
Entitat: Càritas Diocesana de Lleida
Lloc: Lleida
Dedicació: De 17.15 a 18.15 h. Dimecres i divendres.
Perfil: Persona amb disponibilitat i responsable.
Persones amb experiència empresarial
Entitat: Voluntaris amb Assessoria Empresarial
Lloc: Barcelona
Dedicació: Flexible. Segons possibilitats i necessitats.
Perfil: Persona amb experiència empresarial.
Acompanyament i suport a persones malaltes
Entitat: Associació TarracoSalut
Lloc: Tarragona
Dedicació: Entre 4 i 16 hores setmanals. De dilluns a diumenge.
Perfil: Persona major de 16 anys. Compromesa responsables i empàtica amb persones amb malalties.
Amistat amb una persona amb discapacitat
Entitat: Best Buddies Espanya
Lloc: Barcelona
Dedicació: 2 hores al mes de trobades presencials i contacte telefònic (o per xarxes socials) setmanal.
Perfil: Persona amb voluntat de transformar la societat d'una manera diferent i directa.
Monitor/a del projecte de dissabte
Entitat: Centre d'Esplai Druida
Lloc: Barcelona
Dedicació: De 16.00 a 19.00 h. Dissabte
Perfil: Monitor/a, major d'edat i amb coneixements dels àmbits del lleure.
Més crides a voluntariat
:: Cursos del Pla de Formació del voluntariat de Catalunya (PFVC)
Intervenció en infants i joves en risc social
Data d'inici: Dissabte, 4 de novembre
Lloc: Lleida
Entitat: Escola de l’Esplai de Lleida Els equips humans a les entitats de voluntariat
Data d'inici: Dimecres, 8 de novembre
Lloc: En línia
Entitat: Fundació Pere Tarrés Aprofundiment en el voluntariat d'àmbit oncològic
Data d'inici: Divendres, 10 de novembre
Lloc: Terrassa
Entitat: Escola de Formació de Voluntaris de la Federació Catalana de Voluntariat Social Introducció a la gent gran: tot allò que cal conèixer
Data d'inici: Divendres, 10 de novembre
Lloc: Badalona
Entitat: Amics de la Gent Gran
Més formacions
:: Altres formacions
Gestió de les emocions, creences i pensaments en l'acció voluntària
Data d'inici: Divendres, 20 d'octubre de 2017
Lloc: Open Europe Reus. Raval Sant Pere, 1. Principal. Reus
Entitat: Voluntaris.cat Escola Popular d’Economia Feminista a Barcelona
Data d'inici: Divendres, 20 d'octubre de 2017
Lloc: Local de LaFede.cat. . Carrer Tàpies, 1-3. . Barcelona.
Entitat: Cooperacció 3es Jornades Aplec de didàctica del plegat per a educadors
Data d'inici: Divendres, 20 d'octubre de 2017
Lloc: Escola Jungfrau. Carrer Vila Vall-Llebrera, s/n. Badalona
Entitat: APLEC – Plegat Educatiu a Catalunya, SOCA-REL – Associació Cultural Curs Tècniques de negociació
Data d'inici: Dilluns, 23 d'octubre de 2017
Lloc: COAMB. C/Muntaner, 81. Barcelona
Entitat: COAMB i INSTA Aprèn a maquetar les teves publicacions amb Scribus
Data d'inici: Dimarts, 31 d'octubre de 2017
Lloc: Esdeveniment en línia
Entitat: Barcelona Activa - Cibernàrium L'Espurna: programa de lideratge juvenil i transformació social
Data d'inici: Dijous, 2 de novembre de 2017
Lloc: Fundació Marianao. Pl. Mercè Rodoreda, 5-7. Sant Boi de Llobregat
Entitat: Fundació Marianao
Més formacions
:: Agenda d'activitats
10a edició del Shopp Out
Data d'inici: Dijous, 5 d'octubre de 2017
Lloc: Polígon Mas Xirgu , Girona
Entitat: Grup Fundació Ramon Noguera Tapa Solidària 2017!
Data d'inici: Divendres, 6 d'octubre de 2017
Lloc: Centre de Serveis Fundació Canpedró, Barcelona
Entitat: Fundació Canpedró III Marxa Solidària Sant Joan de Déu pel Pla de Ponent
Data d'inici: Diumenge, 8 d'octubre de 2017
Lloc: Pavelló 11 de Setembre de Lleida, Alpicat
Entitat: Sant Joan de Déu Terres de Lleida V Jornada d'Entitats el Masnou
Data d'inici: Diumenge, 8 d'octubre de 2017
Lloc: el Masnou, el Masnou
Entitat: Ajuntament del Masnou Jornada de voluntariat ambiental al bosc de Roquetes
Data d'inici: Diumenge, 8 d'octubre de 2017
Lloc: Escola de naturalistes del GEPEC lo Caro de Roquetes, Roquetes
Entitat: Gepec Lo Caro Inauguració del VIII Festival Munt de Mots!
Data d'inici: Dilluns, 16 d'octubre de 2017
Lloc: Sala Luz de Gas, Barcelona
Entitat: Associació Munt de Paraules
Més agenda
:: Finançaments
Premis de Civisme 2017Termini: Del 26 de juliol de 2017 al 10 d'octubre de 2017 Convocant: Generalitat de Catalunya. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
Subvencions per a la realització d'actuacions dirigides a l'atenció educativa de persones adultes amb necessitats educatives especials 2017Termini: Del 12 de setembre de 2017 al 9 d'octubre de 2017 Convocant: Ministeri d'Educació, Cultura i Esports
DOCSCOOPERANTS, concurs de projectes documentals 2017Termini: Del 12 de juny de 2017 al 3 de novembre de 2017 Convocant: Casal de Joves Sagnier
Beca Primitivo de Vega d'atenció a les persones grans 2017Termini: Del 3 de juliol de 2017 al 20 d'octubre de 2017 Convocant: Fundació MAPFRE
Premi Lluís Martí al Valor Social 2017Termini: Del 2 d'octubre de 2017 al 27 d'octubre de 2017 Convocant: Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS)
28a edició dels Premis Ateneus - 2017Termini: Del 14 de juliol de 2017 al 12 de novembre de 2017 Convocant: Federació d'Ateneus de Catalunya
Més finançaments
:: La Pau al mónVols saber quin és l'estat de salut de la pau arreu del món? | Consulta el mapa interactiu que et presentem, que analitza un total de 163 Estats i territoris independents que representen el 99,7% de la población mundial.
| Eduard Ibáñez: “L’educació en favor d’una cultura de pau és un repte absolutament essencial” | Eduard Ibáñez, director de Justícia i Pau, ens parla sobre la tasca que realitza la seva entitat i del paper que té la societat a l'hora de caminar cap a una cultura de pau plena.
| Medi ambient, conflictes i cooperació | La plataforma ECC-factbook promou la cooperació en la cerca de solucions als conflictes d'origen ambiental, amb l'objectiu de fomentar la pau sostenible. Presenta en un mapa 120 conflictes amb arrels ambientals al món.
| És possible un món en pau? | És important ser conscients que la pau no és un desig, sinó una construcció que requereix l’esforç continuat de cadascú. No és només un objectiu sinó el camí per assolir-lo, dia a dia, perquè la pau vagi creixent i mantenint-se amb fermesa.
| L’ICIP fomentarà la pau i el diàleg amb una performance i diversos tallers | "Cuerpos gramaticales" és una acció artística provinent de Colòmbia amb la voluntat de construir memòria col·lectiva i no oblidar conflictes del passat.
|

:: L'Entrevista | Entrevista a Maria Coll  |
Mentre el diari explica què passa, nosaltres ens preguntem quins valors hi ha darrere de cada notícia |
 |
|

:: Activa't
On he d'anar per informar-me i fer voluntariat?
|
No saps a on has d’anar per informar-te sobre el voluntariat? T’oferim un mapa de les principals oficines de voluntariat municipal arreu de Catalunya. També queden recollides les principals entitats de referència en l’àmbit del voluntariat als diferents pobles i ciutats.
|
|