:: Crides de voluntariat
Projecte Temporers
Entitat: Càritas Diocesana de Lleida
Lloc: Lleida
Dedicació: De dilluns a divendres. De finals de juny a finals d'agost.
Perfil: Persona de més de 18 anys, amb interés per l'acció directa i el contacte amb persones d'altres cultures i amb capacitat de treball en equip.
Acompanyament a noies adolescents d'un CRAE
Entitat: Fundació APIP-ACAM
Lloc: Barcelona
Dedicació: Dissabtes o diumenges entre les 10.00 h i les 15.00 h
Perfil: Dona adulta amb motivació per ensenyar a noies adolescents l'organització de la compra, la selecció del menjar i el procés de cuinar els diferents productes. Imprescindible acreditar la manca de delictes de naturalesa sexual (es facilita el suport per a la seva gestió).
Participa de l'esport
Entitat: Fundació Estany
Lloc: Banyoles
Dedicació: Segons disponibilitat persona voluntària
Perfil: Persona amb iniciativa i ganes de passar una bona estona compartint el seu temps lliure amb altres persones en el món de l'esport.
Oci i temps de lleure per nens i nenes amb autisme
Entitat: Aprenem Maresme
Lloc: Arenys de Mar
Dedicació: Juliol, de 9.00 h a 13.00 h
Perfil:
Socialització amb persones grans
Entitat: Fundació Catalunya La Pedrera
Lloc: Granollers
Dedicació: De dilluns a divendres en horari de matí - diversos torns
Perfil: Persona a qui li agradi treballar amb el col·lectiu de gent gran i que disposin de les habilitats necessàries per vehicular activitats. Habilitats comunicatives, treball en equip, iniciativa, paciència, etc...
Centre Obert Moisès
Entitat: El Far, Servei Social Protestant
Lloc: Santa Coloma de Gramenet
Dedicació: De dilluns a divendres, de 17.00 h a 20.00 h
Perfil: Persona amb ganes d'implicar- se en un projecte col·lectiu i habilitats per treballar en equip.
Més crides a voluntariat
:: Cursos del Pla de Formació del voluntariat de Catalunya (PFVC)
Comunicació i assertivitat en el voluntariat
Data d'inici: Dilluns, 22 de maig
Lloc: Barcelona
Entitat: Escola de Formació de Voluntaris de la Federació Catalana de Voluntariat Social L'aventura d’escoltar
Data d'inici: Dilluns, 12 de juny
Lloc: Barcelona
Entitat: Escola de Formació de Voluntaris de la Federació Catalana de Voluntariat Social Curs d'iniciació al voluntariat
Data d'inici: Dimarts, 18 de juliol
Lloc: Barcelona
Entitat: Escola de Formació del Voluntariat de Càritas Diocesana de Barcelona
Més formacions
:: Altres formacions
Curs sobre eines de construcció de la pau en l’acció humanitària
Data d'inici: Diumenge, 28 de maig de 2017
Lloc: Institut d’Estudis sobre Conflictes i Acció Humanitària (IECAH). Calle Jaén, 13. . Madrid.
Entitat: Institut d’Estudis sobre Conflictes i Acció Humanitària (IECAH) L'escolta activa en l'acció voluntària
Data d'inici: Divendres, 2 de juny de 2017
Lloc: Casa de Concilis. de les Coques, s/n. Tarragona
Entitat: Voluntaris.cat Comunicació i assertivitat en l'acció voluntària
Data d'inici: Dimarts, 20 de juny de 2017
Lloc: Hotel Entitats La Rutlla. Rutlla, 20-22. Girona
Entitat: Voluntaris.cat Curs de directors/es a Barcelona. Juny/juliol (intensiu)
Data d'inici: Diumenge, 25 de juny de 2017
Lloc: Escola FORCA. Carrer Mare de Déu del Pilar, 18. Barcelona
Entitat: Escola FORCA
Més formacions
:: Agenda d'activitats
Inauguració de l’exposició «Desmemòria» de Núria Merino
Data d'inici: Dijous, 11 de maig de 2017
Lloc: Espai 3er Esquerra - CoEspai, Girona
Entitat: Espai 3er Esquerra - CoEspai La gestió de la diversitat religiosa en els serveis d’atenció a les persones. Oportunitats i reptes
Data d'inici: Dijous, 18 de maig de 2017
Lloc: Casa de Cultura de Girona, Girona
Entitat: Observatori d'Ètica Aplicada, DIXIT Girona Exposició d’humor gràfic: “Humoràlia – Drets humans: el nostre món, la nostra dignitat, el nostre futur”
Data d'inici: Divendres, 19 de maig de 2017
Lloc: Casal Centre Maldà, Maldà
Entitat: Coordinadora d’ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida II cursa solidària ‘Sabadell corre pels nens’
Data d'inici: Diumenge, 28 de maig de 2017
Lloc: Parc Taulí. , Sabadell
Entitat: Associació Báilale a la Vida Sessió informativa sobre voluntariat
Data d'inici: Dilluns, 29 de maig de 2017
Lloc: Sala de formació de la FCVS, Barcelona
Entitat: Federació Catalana de Voluntariat Social Fòrum Europeu sobre Boscos Urbans
Data d'inici: Dimecres, 31 de maig de 2017
Lloc: Seu de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, Barcelona
Entitat: Àrea Metropolitana de Barcelona
Més agenda
:: Finançaments
I Premi Interuniversitari Colònies i EducacióTermini: Del 1 d'abril de 2017 al 30 de juny de 2017 Convocant: Plataforma per a la promoció de les colònies escolars
V Premi de Cooperació al Desenvolupament de la Fundació José Entrecanales IbarraTermini: Del 17 d'abril de 2017 al 31 de juliol de 2017 Convocant: Fundació José Entrecanales
Premi Participa a l'Escola 2017Termini: Del 21 de març de 2017 al 31 de juliol de 2017 Convocant: Generalitat de Catalunya. Departament d’Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència. Secretaria de Transparència i Govern Obert
Ajuts per al cofinançament de projectes recolzats pel programa LIFE en l'àmbit de la biodiversitat 2017Termini: Del 15 de març de 2017 al 16 d'octubre de 2017 Convocant: Fundació Biodiversidad
Ajudes de la Fundació Romanillos a iniciatives socials 2017Termini: Del 1 de març de 2017 al 31 de desembre de 2017 Convocant: Fundació Romanillos
Ajuts en forma de garantia per al finançament de les empreses de l'economia social per als anys 2016-2017Termini: Del 6 de juliol de 2016 al 31 de desembre de 2017 Convocant: Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
Més finançaments
:: Art solidari165 obres d’artistes de Catalunya s’exposen a Igualada per recaptar fons per les persones refugiades | El Projecte Refugi, emmarcat en la nova àrea de disseny=igualada – Gràfica Activa -, s’organitza a favor de la Creu Roja a l’Anoia i s’exposarà a la sala El Portal de Llevador.
| Humoràlia fa una crida perquè artistes d'arreu aportin obres sobre el Dret a Migrar | Les peces seleccionades formaran part de la Mostra d’Humor Gràfic ‘Nòmades, migracions forçades’, que començarà a l’octubre.
| Artibarri: art i creativitat al servei de la transformació social | La Carme Mayugo, la Iraia Mir i el Josep Maria Navarro ens expliquen la tasca de la xarxa Artibarri.
| Dalt de l’escenari no hi ha lloc per a estigmes | L'Altre Festival Internacional d'Arts Escèniques i Salut Mental serà punt de trobada de persones amb o sense trastorn mental i el món de les arts escèniques del 8 a l'11 de juny a Barcelona.
|

:: L'entrevista! 
:: Activa't
On he d'anar per informar-me i fer voluntariat?
|
No saps a on has d’anar per informar-te sobre el voluntariat? T’oferim un mapa de les principals oficines de voluntariat municipal arreu de Catalunya. També queden recollides les principals entitats de referència en l’àmbit del voluntariat als diferents pobles i ciutats.
|
|