Esdeveniment presencial

22a edició del Fòrum FEDAIA

Data de l'esdeveniment:
dissabte, 18 ag. - divendres, 19 oct. 2018

L’esdeveniment vol focalitzar-se en l’abordatge del dolor en la infància i l’adolescència en una trobada que tindrà lloc el 18 i 19 d’octubre al CaixaForum de Barcelona.

La Federació d’Entitats d’Atenció i d’Educació a la Infància i l’Adolescència (FEDAIA) ha organitzat la 22a edició del Fòrum Anual amb el títol ‘Quan la vida fa mal abans d’hora: l’abordatge del dolor en la infància i l’adolescència’, una jornada que tindrà lloc els dies 18 i 19 d’octubre de 2018 al CaixaForum de Barcelona.

Enguany, l’esdeveniment vol focalitzar-se en la part més emocional, cercant un espai de reflexió i diàleg entre els professionals que treballen en entitats o serveis d’atenció a la infància i l’adolescència en risc. El fòrum comptarà amb 5 ponències a càrrec de diferents experts en sessions de matí que s’estendran fins a les 14h.

Les inscripcions es podran fer del 3 de setembre fins a l’11 d’octubre. El preu de la inscripció serà de 48€ per a socis de FEDAIA i de 72€ per a no socis, amb places limitades. El programa complet del 22è Fòrum ja està disponible per ser consultat.

Data
dissabte, 18 ag. 2018
Hora
8:30
Organitzador
FEDAIA
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038
Barcelona
(Barcelona)

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>

<p class="address" translate="no">
Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>

Comparteix i difón