6a Cursa i caminada solidària Marrameu
El 20 d’octubre, Geligats organitza l’esdeveniment a Gèlida.
El proper diumenge 20 d’octubre, Geligats, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Gèlida, organitza la 6a Cursa i caminada solidària Marrameu.
L’objectiu de la cursa és col·laborar amb l’associació protectora dels gats sense sostre Geligats, alhora que es promociona i es fomenta l’esport i l’atletisme de muntanya.
L’esdeveniment compta amb dos circuits, un de 8,5 km i un altre de 14 km i es pot fer com a caminada o cursa. Si es fa la caminada, la cursa permet portar la teva mascota al llarg del circuit.
Qualsevol participant rebrà una bossa del corredor amb samarreta tècnica, avituallaments líquids i sòlids i entrarà en el sorteig de regals. La cursa també compta amb servei de guarda-roba, fisioterapeuta, vestidors i dutxes a l’arribada.
Per participar, cal emplenar el formulari d’inscripció.
<p class="address" translate="no"> Gèlida <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Gèlida <br>
(Barcelona) <br>
</p>