Fotografia grupal de la Coral Sant Jordi, amb tots els seus membres.
Esdeveniment presencial

Cicle de Cultura Popular als Ateneus: concert de la Coral Sant Jordi

Data de l'esdeveniment:
dijous, 11 setembre 2025

Amb l'espectacle 'El mirador', la coral barcelonina presentarà un recull de peces populars i tradicionals que quedarà emmarcat en el cicle d'actuacions que impulsa la Federació d'Ateneus de Catalunya.

El dijous 11 de setembre, a les 18 h, el Centre Cultural de Sant Vicenç de Sarrià serà l'escenari que acollirà el concert 'El mirador', de la mà de la Coral Sant Jordi. L'inici de l'actuació tindrà com a protagonistes cinc peces d'Eduard Toldrà i una selecció de cançons populars i tradicionals nord-americanes, que narren històries d'amor i de pèrdua, i que inclouen la sàtira política. Durant la segona part del concert es podrà gaudir de la peça que li dona nom a l'espectacle, 'El mirador', una fantasia coral basada en melodies populars i tradicionals catalanes del compositor Josep Vila i Casañas.

Aquesta activitat queda emmarcada en el Cicle de Cultura Popular als Ateneus, impulsat per l'Ajuntament de Barcelona i la Federació d'Ateneus de Catalunya, el qual aproparà diverses propostes de corals, esbarts i bandes als ateneus de la ciutat. Els actes són gratuïts i oberts a tothom.

Data
dijous, 11 setembre 2025
Hora
18:00
Organitzador
Federació d'Ateneus de Catalunya
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Carrer del Pare Miquel de Sarrià, 8
08034 Barcelona
(Barcelona)

Comparteix i difón