
Cicle de sortides a espais naturals conservats per entitats ambientals

La Xarxa per a la Conservació de la Natura organitza visites a projectes ambientals per donar-los a conèixer.
La Xarxa per a la Conservació de la Natura organitza un cicle de set sortides a espais naturals conservats per entitats ambientals per tal de donar visibilitat als projectes i a la feina que fan, a més de compartir coneixement amb les persones participants.
Els projectes estan repartits per tot el territori, aborden diversos temes com la custòdia fluvial, la conservació de la biodiversitat en espais agraris, la gestió forestal, comuna i municipal d'espais naturals, i la conservació de sistemes litorals, i compten amb la implicació de voluntariat, empreses i propietat.
Al programa, hi trobareu les especificitats de cada activitat, que van des de la restauració de dunes a Torredembarra amb GEPEC-EdC i GEVEN, fins a la creació d'una reserva de rapinyaires a Tona amb Grup de Naturalistes d'Osona (GNO-ICHN).
Les sortides són gratuïtes i cal confirmar assistència.
Dijous 31 març
10:00