Combat a la impunitat corporativa des de les lluites socials
El 22 d’octubre, Lafede organitza l’acte al Col·legi de Periodistes, Barcelona.
El proper dimarts 22 d’octubre a les 19.00 h, Lafede.cat-Organitzacions per a la Justícia Global, Setem, Novact, Suds, Taula per Colòmbia i Col·legi de Periodistes de Catalunya organitzen la jornada Combat a la impunitat corporativa des de les lluites socials.
L’objectiu de la sessió és evidenciar que la vulneració de drets no té fronteres i per aquest motiu cal disposar d’eines internacionals que obliguin a les transnacionals a respectar i complir amb els drets humans, com el Tractat Vinculant que s’està negociant a l’ONU.
A la jornada intervindran ponents d’Armènia, Colòmbia i Palestina. Les ponents són Anna Shahnazaryan, activista de l'Armenian Environmental Front, Maha Abdullah, activista palestina de l’organizació Al-Haq i Milena Flórez, del Moviment Ríos Vivos Antioquía (defensora acollida al programa català de protecció a defensors i defensores de drets humans).
El debat estarà obert al públic i serà moderat per Núria Carulla, vocal de Lafede.cat i membre de Justícia i Pau.
Rambla de Catalunya, 10.
Barcelona
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Rambla de Catalunya, 10. <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Rambla de Catalunya, 10. <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>