Combinant diferents finançadors/es podem fer créixer la llavor
L’Ateneu Harmonia, al barri de Sant Andreu de Barcelona, acull una sessió en el marc del tercer Programa de finançament alternatiu.
La cooperativa Menjador ca la Rosa i el projecte artístic Paramythádes parlaran el 24 d’octubre, de 18h a 20h, a l’Ateneu l’Harmonia de Barcelona, de la seva experiència com a entitats que han optat pel finançament alternatiu a través de la plataforma de ‘crowdfunding’ Goteo, la fundació Acció Solidària contra l’Atur i la cooperativa de serveis financers ètics i solidaris Coop57. La sessió es titula "Combinant diferents finançadors/es podem fer créixer la llavor".
L’acte s’emmarca en la tercera edició del Programa de finançament alternatiu, impulsat per Barcelona Activa. La sessió acabarà amb un torn de preguntes i un espai per a ‘networking’ on les persones assistents podran demanar assistència gratuïta personalitzada per poder analitzada cada projecte o iniciativa.
Cal inscripció prèvia i hi ha 33 places disponibles. L’acte és gratuït s’adreça a persones interessades a aprofundir en maneres de buscar i millorar el finançament alternatiu.
Més informació:
- Data: 24 d’octubre.
- Hora: De 18h a 20h.
- Lloc: Ateneu l’Harmonia (carrer Sant Adrià, 20, Barcelona).
- Organitza: Barcelona Activa.
- Contacte: 93 485 32 07 o proximitat@barcelonactiva.cat.
Carrer Sant Adrià, 20.
Barcelona.
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Carrer Sant Adrià, 20. <br> Barcelona. <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Carrer Sant Adrià, 20. <br>
Barcelona. <br>
(Barcelona) <br>
</p>