Moltes entitats treballen amb projectes diversos, equips distribuïts i calendaris complexos, i això pot dificultar la monitorització.
Esdeveniment presencial

Curs: ‘Disseny i Gestió de Projectes’

Data de l'esdeveniment:
dilluns, 14 setembre - diumenge, 27 setembre 2026

La formació oferirà eines per planificar, redactar i avaluar projectes tècnics d'entitats, tenint en compte els elements necessaris per presentar-se a subvencions i ajuts.

Fundesplai organitza el curs en línia ‘Disseny i Gestió de Projectes’, una formació subvencionada adreçada a persones vinculades al món de l'associacionisme i el voluntariat. El curs es desenvoluparà del 14 al 27 de setembre de 2026, tindrà una durada de 12 hores i s'impartirà en català.

La formació permetrà conèixer els elements que cal tenir en compte a l'hora de plantejar i redactar un projecte tècnic, especialment en el marc de la sol·licitud de subvencions i ajuts. S'hi treballarà la descripció general del projecte, la definició dels objectius i la incorporació de la perspectiva de gènere.

El curs també abordarà la planificació del calendari i la metodologia, així com els mecanismes necessaris per fer el seguiment i l'avaluació dels projectes i comprovar el grau d'assoliment dels objectius establerts.

La formació s'adreça a persones amb residència i treball a Catalunya que tinguin alguna vinculació amb l'associacionisme i el voluntariat, com ara persones sòcies, personal laboral o persones voluntàries.

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia. Les persones que completin satisfactòriament les activitats avaluables obtindran un diploma emès pel Pla de Formació de l'Associacionisme i el Voluntariat de Catalunya.

Data
dilluns, 14 setembre 2026
Hora
9:00
Organitzador
Fundesplai
Correu electrònic de l'organitzador

Comparteix i difón