Dia de la natació solidària al Club Natació Prat
El Club Natació Prat, amb el suport de l'Ajuntament del Prat, organitza una campanya de recollida d'aliments i productes bàsics per a les famílies més desafavorides i amb menys recursos d'aquesta ciutat.
La recollida d'aliments i productes bàsics està lligada a una jornada de natació solidària adreçada a nedadors i nedadores d'entre 6 i 16 anys, que tindrà lloc el 30 de desembre. Aquest esdeveniment consistirà en rebre una master-class de natació i una classe d'aquagym impartides pels millors tècnics i tècniques i nedadors i nedadores d'elit de la població del Prat de Llobregat, en un ambient de companyonia i solidaritat.
La participació en aquesta activitat, totalment gratuïta, només té com a requisit portar un aliment o producte de primera necessitat d'entre la llista següent:
- conserves de peix i/o tomàquet
- oli
- cereals
- llegum cuit
- pasta
- sucre
- farina
- galetes
- sal
- llet
- sabó corporal i per la roba
- raspall i pasta de dents
- paper higiènic
Per poder participar-hi, caldrà formalitzar la inscripció mitjançant un formulari, que caldrà emplenar i presentar a l'oficina del Club Natació Prat juntament amb el producte que es vulgui aportar.
Els i les participants es dividiran en dos grups: el primer, per a infants de 6 a 10 anys, tindrà lloc a la franja horària de 15:45 a 17:00 hores. El segon, per a nois i noies d'entre 11 i 16 anys, es farà de 17:15 a 18:30 hores.
Tots els aliments i productes recollits es lliuraran al Punt Solidari del Prat de Llobregat, on col·laboren la Creu Roja, Càritas i l'Ajuntament del Prat.
Carrer del Doctor Soler i Torrens, 47-49.
El Prat de Llobregat
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Carrer del Doctor Soler i Torrens, 47-49. <br> El Prat de Llobregat <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Carrer del Doctor Soler i Torrens, 47-49. <br>
El Prat de Llobregat <br>
(Barcelona) <br>
</p>