Font:
Esdeveniment presencial

‘Diàlegs que [R]evolucionen’, inauguració de l’Escola d’Activisme

Data de l'esdeveniment:
divendres, 14 jun 2019

Novact i Greenpeace inauguren la primera escola per promocionar l'activisme i l'acció noviolenta a Barcelona.

El divendres 14 de juny tindrà lloc la inauguració de la primera Escola d’Activisme per a joves d'entre 18 a 35 anys.

L'Escola, iniciativa de les entitats Novact i Greenpeace, oferirà eines per organitzar campanyes en defensa de la justícia social i mediambiental. Comptarà amb formacions en línia gratuïtes, cursos presencials oberts i campaments adreçats a la joventut compromesa amb el medi ambient, la justícia i la pau.

Per inaugurar l’Escola, les entitats organitzadores han programat una trobada de ‘Diàlegs que [R]revolucionen’ on hi han convidat Pepe Beúnza, de 72 anys, qui va ser empresonat durant 18 mesos per ser el primer objector de consciència al servei militar per motius polítics,  i Maria Serra, de 16 anys, una de les moltes joves que formen part del moviment ‘Fridays for Future’ recentment sorgit per exigir solucions a la crisi climàtica.

Aquests dos perfils generacionals d’activistes permetran generar un diàleg sobre com era i com han evolucionat l’activisme i la societat en aquestes dècades, posant en valor la protesta pacífica per transformar.

Diàlegs que [R]evolucionen’ es durà a terme el divendres 14 de juny a les 18 h a l’Espai Veïnal Calàbria 66. L’entrada és gratuïta i l’aforament és limitat.

Data
divendres, 14 jun 2019
Hora
18:00
Organitzador
Novact i Greenpeace
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Carrer Calàbria 66
Barcelona
(Barcelona)

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> Carrer Calàbria 66 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>

<p class="address" translate="no">
Carrer Calàbria 66 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>

Comparteix i difón