El poder de la infografia
En la píndola formativa es donaran pistes per fer infografies relacionades amb la missió i activitat de l’entitat per difondre a les xarxes socials.
En el marc de l’Escola d’Estiu del Voluntariat, un projecte formatiu de la Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària (DGACC), l’Observatori del Tercer Sector (OTS) organitza la píndola informativa ‘El poder de la infografia’. La formació està reconeguda pel Pla de Formació del Voluntariat de la de Catalunya i té una durada de 3 hores.
Per les entitats és bàsic comunicar. I al segle XXI, amb les xarxes socials, les formes de comunicar estan canviant i les dades es converteixen en infografies per poder transmetre idees de manera viral. En la píndola formativa es donaran pistes per fer infografies relacionades amb la missió i activitat de l’entitat per difondre a les xarxes socials. Descobreix la forma de comunicar que està canviant la manera de transmetre missatges a la societat.
Contingut:
- Què és una infografia?
- Utilitats de les infografies.
- Per on comencem? Plantejar la infografia.
- El disseny de la infografia.
- Eines per elaborar infografies.
- Difusió de les infografies.
Dies: 19 de setembre
Hora: 18.00 - 21.00 h
Lloc: Av. del Cardenal Vidal i Barraquer, 30. Barcelona
Av. del Cardenal Vidal i Barraquer, 30
Barcelona
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Av. del Cardenal Vidal i Barraquer, 30 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Av. del Cardenal Vidal i Barraquer, 30 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>