#Emprende24Barcelona: 'Desenvolupa el teu pla de negoci en 24 hores'
El 13 i 14 de març, Acció contra la Fam organitza la sessió al Canòdrom Parc de Recerca Creativa, Barcelona.
El proper dimecres 13 i dijous 14 de març, Acció contra la Fam organitza l’activitat ‘Emprenedors: desenvolupa el teu pla de negoci en 24 hores’.
El projecte #Emprende24Barcelona s’emmarca dins del programa gratuït ‘Vives Emprende’, que Acció Contra la Fam té en marxa a Barcelona per recolzar a persones a l’atur o amb inestabilitat laboral i que desitgin posar en marxa una idea de negoci.
L’organització busca persones emprenedores disposades a acceptar el repte de desenvolupar el seu propi pla de negoci en 24 hores, inclòs el pla de comunicació i l’econòmic financer.
L’objectiu és demostrar com en menys de 24 hores i amb el suport necessari, qualsevol persona pot desenvolupar un pla d’empresa.
Durant la formació, es realitzaran tallers teoricopràctics, tècnics i competencials impartits per un equip tècnic d’especialistes en emprenedoria per començar a desenvolupar el negoci.
En acabar la fase d’assessorament, hi haurà un concurs en el qual es podran guanyar premis valorats en més de 6.000 euros per impulsar els negocis i convertir aquestes idees en realitat.
Un jurat format per professionals d’Acció contra la Fam i experts en el món de l’emprenedoria premiarà, entre els 10 plans de negoci finalistes, els que comptin amb una major viabilitat tècnica, financera i hagin estat millor comunicats en un 'elevator pitch'.
L’activitat és gratuïta i per participar, cal emplenar el formulari d’inscripció.
Concepció Arenal 165
Barcelona
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Concepció Arenal 165 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Concepció Arenal 165 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>