Espai de diàleg: “Àfrica moment: una altra mirada a la dansa africana”
L’Espai Avinyó organitza una activitat que amb la dansa com a protagonista vol fer visible la creació contemporània africana.
L’Espai Avinyó ha organitzat un taller i espai de diàleg anomenat “Àfrica moment: una altra mirada a la dansa africana”, una activitat que forma part del projecte “Àfrica Moment” i que, amb la dansa com a protagonista, vol fer visible la creació contemporània africana i provocar espais de coneixement, diàleg i intercanvi. Al llarg de vuit dies, es duran a terme diverses accions en diferents espais clau de la ciutat.
En concret, el dia 30 de maig a les 18h, en el marc de la programació de l’Espai Avinyó – Llengua i Cultura, es farà un taller en el qual hi haurà una introducció a una mirada de colonitzadora de l’Àfrica i a la seva cultura contemporània, així com al seu llenguatge del moviment. Aquesta activitat finalitzarà amb un taller per acostar la dansa africana contemporània de la mà d’Aida Colmenero i Michele Ndjongui.
L’espai on es realitzarà aquest taller és La Caldera Centre de Creació de Dansa i Arts Escèniques, situada al c/Eugeni Dors. Per fer la inscripció, pots accedir al següent enllaç.
C Eugeni D'Ors, 12 | 08028
Barcelona
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> C Eugeni D'Ors, 12 | 08028 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
C Eugeni D'Ors, 12 | 08028 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>