#esTICenllaçat, celebra la seva primera edició
Durant l'acte s'explicarà el cas d'èxit de transformació digital de la Fundació Banc dels Aliments. Aquest acte servirà com a punt d'inici de la segona edició del programa d'acció social del Ctecno.
El proper 14 de març, a les 18,30h, al Palau Macaya de Barcelona, es celebrarà la jornada de clausura de la primera edició del programa #esTICenllaçat. Aquesta clausura vol ser una trobada de totes les persones voluntàries i ONGs que han participat en la primera edició. Totes aquestes persones i entitats, tindran un protagonisme destacat durant l'acte.
Durant l'acte es presentarà l'exemple de la transformació digital de la Fundació Banc dels Aliments. El mateix director d'aquesta fundació, en Lluís Fatjó-Vilas, explicarà tot el procés que ha viscut la fundació per adaptar-se a l'entorn digital, amb l'ajuda de #esTICenllaçat. En aquesta primera edició d'esTICenllaçat s'han aconseguit implementar 9 projectes amb la presència de 37 voluntaris i voluntàries. L'acte també serveix per donar tret de sortida a la segona edició del programa d'Acció Social del Ctecno.
El programa d'actes és el següent:
- Benvinguda i presentació d’esTICenllaçat a càrrec de:
- Joan Ramon Barrera, vicepresident i responsable de l’àrea d’Acció Social del CTecno.
- David Levy, president de la Fundació real dreams.
- Vídeo presentació d’experiències #esTICenllaçat
- Taula rodona testimonial amb la participació de:
- Eduardo Torras, president de Sport2Live
- Andy Poole, web project manager a BaseTIS
- Àngel Casellas, mobile project manager a BaseTIS
- La taula rodona serà moderada per Emilia Caralt, directora de la Fundació real dreams.
- Conferència “Transformació digital de les entitats socials: el cas del Banc dels Aliments” a càrrec de:
- Lluís Fatjó-Vilas, Director de la Fundació Banc dels Aliments
- Cloenda a càrrec de:
- Oriol Illa, president de la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya
- Lluís Torrents, director de Planificació i d’Innovació i representant de l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona
- Josep Ginesta, secretari general del Departament de Treball, Afers Socials i families de la Generalitat de Catalunya
#esTICenllaçat és un projecte de la Fundació Real Dreams i del Cercle Tecnològic de Catalunya. L'objectiu d'aquest projecte és crear un programa de voluntariat en què persones professionals independents i empreses tecnològiques, apadrinin projectes tecnològics del tercer sector.
Per assistir a l'acte, cal inscriure's aquí.
Passeig de Sant Joan, 108
Barcelona
<p class="address" translate="no"> Passeig de Sant Joan, 108 <br> Barcelona <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Passeig de Sant Joan, 108 <br>
Barcelona <br>
</p>