Formació 'Sumant oportunitats: el poder de la inclusió a les entitats socials'
Una càpsula formativa d'un dia sobre com construir organitzacions més diverses, accessibles i equitatives, de la mà de la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS).
El 17 de juny, de 12 a 13.30 h, tindrà lloc la formació ‘Sumant oportunitats: el poder de la inclusió a les entitats socials’, que posarà al centre com d'essencial és la construcció d'entitats és diverses, accessibles i equitatives.
La nova proposta formativa de la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS) neix de la convicció que la inclusió no és només un valor, sinó també una veritable eina per a transformar les organitzacions i el tercer sector.
És una qüestió que les entitats ja solen treballar, però aquesta càpsula pretèn aprofundir-hi per a trobar les barreres invisibles encara existents que limiten la participació plena i en igualtat de drets de totes les persones. S'oferiran, amb aquest objectiu, eines concretes i estratègies reflexives.
La formació la impartirà Hanan Riyani, psicòloga, terapeuta i conferenciant sobre salut mental, resiliència, assetjament, violència de gènere i benestar emocional, i és màster en Psicologia Humanista.
Per a assistir, cal fer inscripció prèvia. Aquesta és gratuïta per a les entitats federades i amb un cost de 5€ per a la resta.
Avinguda de les Drassanes, 3
08001 Barcelona
(Barcelona)