Cartell de la trobada. Font: Fundació Paliaclínic
Esdeveniment presencial

III Trobada de Voluntaris d’acompanyament al final de la vida

Data de l'esdeveniment:
dijous, 7 jun 2018

La Fundació Paliaclínic organitza un acte obert i gratuït a Torre Jussana per voluntariat que vulgui realitzar accions altruïstes d’acompanyament a persones amb patiment.

La Fundació Paliaclínic, conjuntament amb el Grup Temps, han organitzat la III Trobada de Voluntaris d’acompanyament al final de la vida, un acte obert i gratuït que tindrà lloc el pròxim 7 de juny a Torre Jussana. L’acte es dividirà en dues parts, amb la xerrada “Eines d’acompanyament espiritual a persones amb patiment” per Sara Pons, responsable d'atenció espiritual, i el taller “Els valors del voluntariat”.

Posteriorment al tancament, es farà un petit refrigeri al jardí. La trobada de voluntariat s’iniciarà a les 18.00 h i cal fer la inscripció prèvia per poder assistir-hi. Així doncs l'acte és una ocasió única per compartir les experiències del voluntariat, conèixer més a fons la tasca que realitzen les dues entitats i prendre consciència sobre la importància de l'acompanyament en els processos de final de vida.

 

 

Data
dijous, 7 jun 2018
Hora
18:00
Organitzador
Fundació Paliaclínic
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Av. del Cardenal Vidal i Barraquer, 30, 08035
Barcelona
(Barcelona)

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> Av. del Cardenal Vidal i Barraquer, 30, 08035 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>

<p class="address" translate="no">
Av. del Cardenal Vidal i Barraquer, 30, 08035 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>

Comparteix i difón