Inauguració de la 13a Escola d’Estiu d’Attac-Catalunya
Anualment, el moviment de ciutadans Attac-Catalunya organitza una escola d’estiu enfocada a conscienciar la ciutadania i a trobar solucions per a una economia més justa i solidària.
Sota el lema “Això que en diuen democràcia: desigualtat, exclusió i privilegi”, Attac-Catalunya inaugurarà el pròxim dijous 25 de juny la 13a Escola d’Estiu.
Enguany, la inauguració anirà a càrrec de Carlos Taibo, professor de Ciència Política i de l’Administració de la UAM.
Taibo donarà el tret de sortida de l'Escola d'Estiu amb una ponència titulada "Des de baix o des de dalt. Quina societat volem?".
Aquest acte tindrà lloc a la Casa Elizalde de Barcelona i serà obert i gratuït a tothom que estigui interessat a participar-hi.
Carrer València 302
Barcelona
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Carrer València 302 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Carrer València 302 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>