Fragment del cartell oficial de la quarta Fira d'Entitats de Cooperació Internacional i Voluntariat. Font: SCI
Esdeveniment presencial

IV Fira d'Entitats de Cooperació Internacional i Voluntariat

Data de l'esdeveniment:
dimecres, 22 feb. 2023

La Coordinadora d'ONG Solidàries i el Servei de Mobilitat Internacional de l'Espai Jove organitzen, un any més, aquest espai de trobada per crear xarxa entre les joves i les entitats.

El dimecres 22 de febrer, a partir de les 17 h, l'Estació Espai Jove de Girona serà l'escenari, per quart any consecutiu, de la Fira d'Entitats de Cooperació Internacional i Voluntariat, una jornada organitzada per la Coordinadora d'ONG Solidàries i el Servei de Mobilitat Internacional de l'Espai Jove. L'objectiu principal és crear un espai per apropar les assistents al món del voluntariat internacional, perquè puguin conèixer de primera mà el funcionament d'aquest, les opcions de destinacions i els projectes que presenten les organitzacions.

Les joves poden compartir inquietuds i experiències, i descobrir tot el que els interessi saber de la mà de les mateixes voluntàries. Un llarg llistat d'entitats participen, entre elles Eccit, el Servei Civil Internacional, NouSol, l’associació AzaharaChildren of ÀfricaDagua ONGD i la Coordinadora d'Organitzacions de Camps de Treball de Catalunya (Cocat). Totes elles actuen arreu del món en iniciatives per col·laborar en la millora de la qualitat de vida de persones i regions vulnerables. L'entrada és gratuïta i lliure.

Data
dimecres, 22 feb. 2023
Hora
17:00
Organitzador
Coordinadora d'ONG Solidàries i el Servei de Mobilitat Internacional de l'Espai Jove
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Carrer de Santa Eugènia, 17
Girona
(Girona)

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> Carrer de Santa Eugènia, 17 <br> Girona <br> (Girona) <br> </p>

<p class="address" translate="no">
Carrer de Santa Eugènia, 17 <br>
Girona <br>
(Girona) <br>
</p>

Comparteix i difón