Jornada de reflexió 'Reptes, recomanacions i orientacions del Nou Codi d’Accessibilitat a Catalunya'
Jornada que vol ser un espai per compartir coneixement, experiències i reptes al voltant de la implementació del nou Codi d’Accessibilitat i comptarà amb la participació d’experts i representants d’entitats del sector.
El Comitè Català de Representants de Persones amb Discapacitat, COCARMI, organitza la Jornada de reflexió 'Reptes, recomanacions i orientacions del Nou Codi d’Accessibilitat a Catalunya'.
Serà dijous 11 de desembre, de 9:30h a 18:00 hores a la sala de conferències de l'ONCE Catalunya. (c/ Sepúlveda, 1, 6a planta. Barcelona).
Aquesta jornada vol ser un espai per compartir coneixement, experiències i reptes al voltant de la implementació del nou Codi d’Accessibilitat i comptarà amb la participació d’experts i representants d’entitats del sector.
Després de la benvinguda institucional, la jornada continuarà amb la conferència inaugural El nou Codi d'Accessibilitat: reptes i oportunitats i la taula rodona Claus per a la implementació efeciva del Codi. Posteriorment,a la tarda, s'han previst diferents espais de treball relacionats amb els diversos àmbits del Codi, dels quals es presentaran a continuació unes conclusions. Espai accessible. Cal inscriure's (en l'enllaç adjunt)
Sepúlveda, 1,
08015 Barcelona
(Barcelona)