La normativa va entrar en vigor el 13 d’octubre i ja està generant moltes preguntes. Font: Unsplash.
Esdeveniment en línia

Jornada: Llei del teletreball: com l’aprofitem per millorar la gestió de les associacions i fundacions

Data de l'esdeveniment:
dimecres, 21 oct. 2020

El 21 d’octubre, Suport Tercer Sector organitza la sessió en línia.

El proper dimecres 21 d’octubre a les 10.00 h, Suport Tercer Sector organitza la jornada Llei del teletreball: com l’aprofitem per millorar la gestió de les associacions i fundacions.

L’objectiu és analitzar com afecta a les associacions, fundacions i cooperatives la nova llei de teletreball. La normativa va entrar en vigor el 13 d’octubre i ja està generant moltes preguntes.

Per aquest motiu s’abordaran qüestions com ‘Com s’han d’adaptar les entitats a la llei?’, ‘Com es pot aprofitar per millorar la gestió de les entitats?’ o ‘Com es pot incorporar la igualtat de gènere des de les entitats a partir del teletreball?’.

Primer de tot, Víctor García, el responsable de Suport Tercer Sector-Fundesplai, donarà la benvinguda i abordarà els reptes de les entitats en temps de covid. A continuació, Eduardo Izquierdo, cap de l'àrea laboral i Pep Marquès, director corporatiu de desenvolupament organitzatiu i transformació digital de Barcelona Activa, abordaran la pregunta ‘Com afectarà a les entitats la nova llei del teletreball?’.

Per acabar, Aïda Sànchez, advocada i responsable de la comissió laboral de Dones Juristes i Mar Sabadell, professora de la UOC i experta en dret laboral, teletreball i flexibilitat laboral tractaran la igualtat de gènere en les noves formes de treball.

Per participar a la jornada, s’ha d’emplenar el formulari d’inscripció.

Data
dimecres, 21 oct. 2020
Hora
10:00
Organitzador
Suport Tercer Sector
Correu electrònic de l'organitzador

Comparteix i difón