Jornada: 'Orgull Perifèric de Nou Barris'
Aquest any, diverses entitats i equipaments hem unit forces per fer del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI un dia per no oblidar.
Començant el 29 de juny, durant tota la setmana hi haurà una activitat diària (a Can Verdaguer i a l'Ateneu La Bòbila), que acabarà amb una gran festa el divendres 3 de juliol a la plaça Sóller, amb les actuacions de Turista Sueca i La tía borracha, cabaret a càrrec de Prisma y Tacón, i la sessió de DJ Tofu. Celebrem l'orgull de ser qui som plegades!
29 de juny a les 19h: Taller d'autodefensa
30 de juny a les 19h: Projecció del documental 'Petjades (in)visibles'
01 de juliol a les 19h: Ploma i Xarxa davant l'aversió: adolescència dissidents i discursos d'odi. (Xerrada)
02 de juliol a les 19h: Taller de ioga
03 de juliol a les 21h: Orgull Perifèric: amb DJ Rebek Glitter, Cabaret de Prisma y Tacón, La Tía Borracha, Turist Sueca i Dj Tofu.
Olaça Sóller
08016 Barcelona
(Barcelona)