Feministes per la Independència, soci de Ca la Dona, organitza l'acte. Font: Feministes per la Independència
Esdeveniment presencial

Legitimitat, feminisme i referèndum

Data de l'esdeveniment:
dimecres, 27 set. 2017

Ca la Dona acull una xerrada amb quatre activistes que reflexionaran sobre drets civils i igualtat de gènere. 

A pocs dies per l’1-O, Ca la Dona organitza un debat per reflexionar sobre els drets civils i la igualtat de gènere. “Legitimitat, feminisme i referèndum” és el títol de l’acte que tindrà lloc el dimecres 27 de setembre a les 19h.

La xerrada s’organitzarà al local de Ca la Dona (carrer Ripoll, 25, Barcelona) i anirà a càrrec de quatre expertes en la temàtica. L’activista Maria Olivares serà qui donarà la benvinguda i Pilar Rebaque, de la Comissió de Dignitat de Ca la Dona, moderarà l’acte.

Les dues ponents que parlaran sobre el referèndum de Catalunya des d’un vessant de gènere i de drets civils seran Encara Bodelón, professora de la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i Mireia Bofill, feminista i activista.

L’acte està organitzat pel col·lectiu Feministes per la Independència, un dels socis de Ca la Dona. La xerrada és gratuïta i oberta a tothom.

 

Més informació:

  • Data: 27 de setembre.
  • Hora: 19h.
  • Lloc: Local de Ca la Dona (carrer Ripoll, 25, Barcelona).
  • Organitza: Feministes per la Independència/Ca la Dona.
  • Entrada: Gratuïta.
  • Contacte: caladona@caladona.org.
Data
dimecres, 27 set. 2017
Hora
19:00
Organitzador
Ca la Dona
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Carrer Ripoll, 25.
Barcelona.
(Barcelona)

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> Carrer Ripoll, 25. <br> Barcelona. <br> (Barcelona) <br> </p>

<p class="address" translate="no">
Carrer Ripoll, 25. <br>
Barcelona. <br>
(Barcelona) <br>
</p>

Comparteix i difón