
Mercat d'Art · Empuriabrava

La tarda del dissabte 21 de desembre vine a la Torre Club Nàutic d'Empuriabrava i gaudeix en un espai genuí de l'exposició d'artistes locals i bona música. Regala art!
Dissabte 21 de desembre de 17 a 22h, l'Associació Canalitzem organitza un mercat d'art en l'edifici més representatiu de l'arquitectura d'Empuriabrava: la Torre del Club Nàutic.
Gaudeix una la tarda de les creacions d'artistes locals, en un espai genuí i amb bona música a càrrec del DJ Eric Anger.
T'hi esperen amb moltes ganes per encetar les festes en bona companyia i amb la participació d'artistes que aniran presentant durant els pròxims dies a les xarxes socials de l'associació (Facebook, Instagram i Twitter: @canalitzem).
Accés per Plaça de les Palmeres. L'entrada estarà senyalitzada.
Aportació: 3 Euros
*Si ets un/a artista interessat/da en participar, escriu a canalitzem@gmail.com. Queden pocs espais disponibles!
Dissabte 21 des
17:00