
'Monifesta't' 2019

Els dies 29, 30 i 31 de març tindrà lloc la trobada general de monitors i monitores d’Esplais Catalans (Esplac) a El Vendrell.
Esplac prepara la nova edició del ‘Monifesta’t’, la trobada general de monitors i monitores de l’entitat, que en aquesta ocasió tindrà lloc els dies 29, 30 i 31 de març a El Vendrell (Baix Penedès) sota el lema ‘Perseguim utopies, construïm el món que volem’.
A la trobada, més de 800 monitors i monitores d’arreu del territori participaran de formacions, activitats i festa, generaran consciència col·lectiva i espais d’aprenentatge, no només de tècniques i coneixements, sinó també d’experiències, i reivindicaran la tasca educativa dels esplais.
Aquesta trobada es fa periòdicament, cada 2-3 anys. Les dues darreres edicions es van celebrar a Berga el 2016 i a Vila-seca el 2014.
Divendres 29 març
10:00