Presentació del joc i l’audioguia de (des)vestint aliments
Els dos recursos educatius són fruit de la campanya Fem Educació, iniciativa impulsada per la Fundació Bofill i la Fundació Goteo.
L’Associació (des)vestint aliments organitza una gran festa per anunciar l’arribada del joc de cartes i l’audioguia de (des)vestint aliments. Els dos recursos educatius són fruit de la campanya Fem Educació, iniciativa impulsada per la Fundació Bofill i la Fundació Goteo. L’esdeveniment tindrà lloc el divendres 29 de juny a les 18.00 h a la Fundació Ideograma – Fàbrica Lehmann (carrer del Consell de Cent, 159) de la ciutat de Barcelona.
A l’acte hi participaran el Josep Maria Allué, d’Idealúdica, l’estudi de disseny Quartada, i la Sara Lorite, persones i entitats que han col·laborat en la realització del joc i l’audioguia. Així mateix, també es comptarà amb Lluís Mas de la Fundació Bofill i l’equip de la Fundació Goteo. Després de la presentació, un berenar i l’espectacle ‘Queviures de la companyia deParranda posaran punt i final a la festa.
Aquelles persones que han participat en la campanya de microfinançament podran recollir el joc durant la sessió. Per a més informació i confirmació de l’assistència es recomana contactar amb hola@desvestintaliments.cat.
Consell de Cent, 159
Barcelona
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Consell de Cent, 159 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Consell de Cent, 159 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>