Primera sessió del cicle 'Tarda de Cinefòrum'
Justícia i Pau dona el tret de sortida al cicle de cinema, el qual neix per fomentar el diàleg sobre els drets humans i les migracions.
El dijous 30 d’octubre, a les 18 h, Justícia i Pau organitza la primera sessió del cicle ‘Tarda de Cinefòrum’, una proposta que vol crear espais de trobada i reflexió col·lectiva a partir del cinema. Se celebrarà a la seu de l'entitat, situada a Barcelona, i en aquesta ocasió, la iniciativa compta amb la participació de l’Eix de Drets Humans, que col·labora en la tria i dinamització de la temàtica.
La jornada inclourà la projecció del documental 'Migrants, refugiats i expats. Quin paper tenim com a societat civil?', que tracta l’acollida de persones migrants i refugiades a Catalunya, i analitza tant la resposta institucional com el paper de la ciutadania i de les entitats socials. L’activitat convida a pensar sobre els desafiaments actuals en matèria d’inclusió i convivència, i sobre la contribució que pot fer-hi la societat civil. En acabar la pel·lícula, s’obrirà un espai de debat obert al públic, conduït per membres de Justícia i Pau i de l’eix col·laborador.
La participació és gratuïta i oberta a tothom, i cal inscriure's prèviament omplint un formulari.
Carrer de Roger de Llúria, 126, 3r 1ª
08037 Barcelona
(Barcelona)