Setmana de la Dissidència 2026 - Formació Extrema dreta LGBTI-friendly? Estratègies contra el gir reaccionari!
En el marc de la Setmana de la Dissidència 2026, es debatrà sobre l’impacte de l’auge de l’extrema dreta en les persones dissidents sexuals i de gènere, analitzant els tractaments i els discursos.
Aquest maig, el Consell de la Joventut de Barcelona organitzarà una nova edició de la Setmana de la Dissidència. Sota el lema ‘La primavera la ploma altera’, es programaran nombroses activitats per reivindicar, visibilitzar i celebrar l’empoderament de les persones dissidents. S'adreça a les joves i a les entitats de joves.
En aquest sentit, el dimarts 12 de maig, s’impartirà la proposta formativa ‘Extrema dreta LGBTI-friendly? Estratègies contra el gir reaccionari!’ a les instal·lacions de l’Ateneu L’Harmonia. De la mà de les professionals Geor Giner i Anna Iñigo del Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils, es debatrà sobre l’impacte de l’auge de l’extrema dreta en les persones dissidents sexuals i de gènere, analitzant els tractaments i els discursos plantejats i com, en alguns casos, s’ha passat de l’odi a la dissidència a la instrumentalització d’aquesta.
Cal inscripció prèvia.
Ateneu L’Harmonia, carrer de Sant Adrià, 20
08030 Barcelona
(Barcelona)