Taller 'Sampling: Creació i tècnica'
Aquest mes de juny, la Xarxa de Ràdios Comunitàries de Barcelona ofereix diversos tallers, el primer dels quals estarà dedicat a transformar sons en noves peces musicals.
Aquest juny, l’Escola de la Xarxa de Ràdios Comunitàries de Barcelona ofereix tres tallers gratuïts per endinsar-se en el món de l’àudio i el so. Es tracta de càpsules independents que comparteixen un mateix fil conductor —el so i l’experimentació sonora— però funcionen de manera autònoma.
Les sessions tindran lloc, en format presencial, a l’Ateneu d'Innovació Digital i Democràtica - Canòdrom i requereixen inscripció prèvia a través d'aquest enllaç.
El primer dels tallers és 'Sampling: Creació i tècnica'. Es tracta d'una sessió per explorar la història, les eines i la pràctica del 'sampling'. Durant la formació, es treballarà com capturar, transformar i manipular material sonor per convertir-lo en noves peces musicals.
La sessió serà impartida per Pablo Schvarzman, docent al CEV - SAE Institute i Bitlab, músic, productor, i membre del col·lectiu d'acció sonora Seward.
Carrer de Concepción Arenal, 165
08027 Barcelona
(Barcelona)