Avi amb el seu nét. Font: Gonzalo Malpartida, Flickr
Esdeveniment presencial

Univers d’Històries d’Europa al Món: Trobada intergeneracional

Data de l'esdeveniment:
dissabte, 28 nov. 2015

L'UHEM vol reunir participants de múltiples condicions socials i capacitats per compartir històries a les Aules de la UAB.

Univers d’Històries d’Europa al Món (UHEM) és un projecte d’intercanvi intergeneracional de narrativa oral. A través d’aquest projecte es poden viure experiències fent servir arts escèniques, la dansa tradicional o la formació audiovisual. El proper dissabte dia 28 de novembre es farà una trobada amb persones de més de 70 anys i joves entre 8 i 18 anys. L'acte està organitzat per l'Àrea de Cultura de Càtedra UNESCO de Sostenibilidad-UPC i l'Associació Textura de Cultura. 

 

Enguany, en la seva segona edició, s’hi sumen usuaris del Centre d’Esclerosi Múltiple i dos grups de l’Hospital de Sant Pau -el de neurologia i el d’oncologia pediàtrica-). També hi assisteixen l’IES Guillem Catà de Manresa, l’Escola de Vida Montserrat de Barcelona i l’Institut Guttmann.

 

Durant l'esdeveniment, nens i joves recolliran dels seus avis les històries que els avis sentien quan eren petits. Tot això es compartirà a les Aules de la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona), a la Casa de Convalescència Sant Pau. Per més informació, es pot consultar el lloc web de l'UHEM. La sol·licitud per poder participar es pot fer a través del formulari de contacte

Data
dissabte, 28 nov. 2015
Hora
10:30
Organitzador
UHEM
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

c. St.Antoni M.Claret
Barcelona
(Barcelona)

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> c. St.Antoni M.Claret <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>

<p class="address" translate="no">
c. St.Antoni M.Claret <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>

Comparteix i difón