Cartell de l'esdeveniment. Font: DOWN Lleida
Esdeveniment presencial

VI Caminada DOWN Lleida

Data de l'esdeveniment:
diumenge, 10 jun 2018

El 10 de juny DOWN Lleida organitza la sisena edició de la caminada solidària amb dues rutes a escollir de 6,5 i 10 km.

El proper 10 de juny se celebra la 6a edició de la Caminada DOWN Lleida, un esdeveniment solidari en el qual es podrà escollir entre dues rutes. En primer lloc, hi haurà una ruta curta de 6,5km. i per als més esportistes, també hi haurà una ruta llarga de 10km.

Organitzada per l’Associació DOWN Lleida, la sortida es farà a les 9.00 h des del Decathlon i l’arribada tindrà lloc al Parc de l’Aigua. Les inscripcions, amb un preu simbòlic de 4€, es poden realitzar a www.iter5.cat o bé el mateix dia de la caminada.

Amb la inscripció s'obtindrà una samarreta i una bossa del caminador/a. La caminada compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de LleidaLa Tagliatella i BBVA.

Data
diumenge, 10 jun 2018
Hora
9:00
Organitzador
DOWN Lleida
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Avinguda de Miquel Batllori, 6-8, 25001
Lleida
(Lleida)

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> Avinguda de Miquel Batllori, 6-8, 25001 <br> Lleida <br> (Lleida) <br> </p>

<p class="address" translate="no">
Avinguda de Miquel Batllori, 6-8, 25001 <br>
Lleida <br>
(Lleida) <br>
</p>

Comparteix i difón