Xerrada: l'Economia social a les entitats de serveis a les persones
Fòrum Salut Mental i Addiccions la xerrada 'L’economia social i solidària a les entitats de serveis a les persones, beneficis, barreres i exemples concrets'.
Us volem convidar a la xerrada sobre l’economia social i solidària a les entitats de serveis a les persones que organitza Fòrum Salut Mental i Addiccions el proper dia 30/05 de 10 a 12:30h al Hub Social de la Fundació Bofill a Barcelona
La xerrada està enfocada en exposar quins beneficis ens aporta i quines barreres podem trobar a l’hora d’implementar la economia social i solidària. També parlarem de la governança democràtica i participativa, com un dels principis bàsics de l’ESS: què significa, amb quines eines implementar-la, quines barreres pot tenir i com superar-les... Finalment acabarem amb dos exemples pràctics de l’ESS, un des de la Intercooperació entre entitats, per part d’entitats col·laboradores del Fòrum Salut Mental i un altre d’un servei com les assegurances ètiques.
Com l’aforament és limitat per a inscriure’s cal enviar un mail a direcciotecnica-forum@uch.cat
Girona, 34
Barcelona
<p class="address" translate="no"> Girona, 34 <br> Barcelona <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Girona, 34 <br>
Barcelona <br>
</p>