Xerrada: Com i per què fer l'objecció fiscal a la despesa militar?
La xerrada està organitzada pel Servei Civil Internacional de Catalunya i tindrà lloc el 23 de maig.
El Servei Civil Internacional de Catalunya organitza el 23 de maig la xerrada titulada, ‘Com i per què fer l'objecció fiscal a la despesa militar?'.
Segons la pròpia entitat, l’objecció fiscal consisteix en no pagar a hisenda la part de la declaració de la renda que correspondria a la despesa militar, i destinar aquella part a un projecte social i solidari.
L’entitat explicarà quan va començar aquest primer moviment de desobediència i aclarirà dubtes freqüents, tals com, per exemple que en cap cas es tracta d’una evasió fiscal, sinó que es presenta, conjuntament a la declaració, el rebut de la donació a una entitat que promogui la pau i la no violència.
A la xerrada del proper 23 de maig, l’entitat parlarà sobre tots aquests aspectes i concretarà a les persones interessades com poden fer-se objectores fiscals a la despesa militar.
Carrer del Carme 95
Barcelona
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Carrer del Carme 95 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Carrer del Carme 95 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>