Cartell oficial de la xerrada 'Quins drets lingüístics tenim al comerç?'.
Esdeveniment presencial

Xerrada 'Quins drets lingüístics tenim al comerç?'

Data de l'esdeveniment:
dijous, 16 octubre 2025

Plataforma per la Llengua presenta un acte per debatre de la situació actual de la llengua catalana al comerç del territori i per parlar de la normativa lingüística que l'empara.

El dijous 16 d'octubre, a les 19.30 h, la Sala Catalunya de la Cambra de Comerç de Manresa acollirà l'acte 'Quins drets lingüístics tenim al comerç?', impulsat per Plataforma per la Llengua. La xerrada serà a càrrec de F. Xavier Dengra i Grau, coordinador d'Empreses i Consum a l'Executiva de l'entitat, i queda emmarcada en la campanya 'Digues bon dia!', la qual treballa per fomentar el català al comerç i el compliment de la normativa lingüística.

L'objectiu principal de la jornada és conèixer la situació actual de l'ús del català als comerços del territori i els passos que cal seguir per complir la normativa lingüística. A més, Plataforma per la Llengua pretén visibilitzar els comerços responsables lingüísticament i lluitar per eliminar l'hàbit de les persones catalanoparlants de canviar al castellà per iniciar la conversa a l'hora de comprar.

L'acte és gratuït i obert a tothom.

Data
dijous, 16 octubre 2025
Hora
19:30
Organitzador
Plataforma per la Llengua
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Muralla del Carme, 17
08241 Manresa
(Barcelona)

Comparteix i difón