Esdeveniment presencial

Espectacle teatral Notes en l’oblit

Data de l'esdeveniment:
divendres, 23 jul. 2010

Entrada lliure. El silenci de tantes injustícies, amb textos sobre la violació dels drets dels pobles indígenes de l’Amazònia.

Organització: Lliga dels Drets dels Pobles i CIA La Máscara

A càrrec de: CIA La Màscara


Dos rapsodes, un mim i un músic donen ànima a uns textos que ens apropen a la situació dels pobles indígenes de l’Amazònia. La universalitat de les problemàtiques tractades s’enllaça amb els altres textos de l’espectacle, que parlen d’altres realitats com l’emigració, el genocidi, l’explotació i els conflictes oblidats, amb una mirada crítica i amb un missatge final d’esperança.

Durant l’espectacle poètic, les paraules s’acompanyen de l’art d’un mim i la música d’un violoncel.

A través d’aquest espectacle volen donar a conèixer la situació dels col·lectius més ignorats i més exclosos. Volen apropar a tots els públics per mostrar la importància de la protecció dels drets humans, la dignitat de les persones i la lluita contra la impunitat i la injustícia.

Data
divendres, 23 jul. 2010
Hora
22:00
Organitzador
Lliga dels Drets dels Pobles i CIA La Máscara
Correu electrònic de l'organitzador
Geolocalització

<p class="address" translate="no"> </p>

<p class="address" translate="no">
</p>

Comparteix i difón