La transició ecosocial comença per «casa»: reptes i oportunitats per al tercer sector

Cartell del webinar sobre Webinar sobre la transició ecosocial a les entitats que durà a terme Macarena Soto de la Fundació Pere Tarrés per a Xarxanet.

El webinar explora com les entitats del tercer sector poden incorporar la transició ecosocial en la seva manera d'organitzar-se, treballar i prestar serveis. Es parlarà de governança, cures, capacitats internes i adaptació de projectes davant els nous reptes socials i climàtics. A partir de l'experiència de la Fundació Pere Tarrés, s'oferiran orientacions pràctiques per avançar de manera progressiva i adaptada a la realitat de cada organització.

Data i hora
Ponent/s
  • Macarena Soto, tècnica de projectes a Consultoria i Estudis de la Fundació Pere Tarrés

Formulari d'inscripció 

Si et subscrius al webinar rebràs un avís de recordatori hores abans del seu inici i la documentació generada en cas que n'hi hagi.