Font:
Esdeveniment presencial

Conferència inaugural Fundació Àmbit Ecologia Emocional

Data de l'esdeveniment:
divendres, 30 set. 2016

Es convida a els Amics i Amigues de la Fundació, així com totes les persones a les que vulgueu convidar a venir.

  • Presentació de la nova programació, per Àngels Ferrao i Isabel Cordón.
  • Conferència inaugural: una persona "capa" no s'improvisa, per Maria Mercè Conangla, Presidenta de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional.  

Això ens digué Buda -Tots portem dins nostre una tassa plena de llum perfecte. És la que ens mostra la nostra veritat, la que ens anima, la que sap, la nostra vertadera essència. És la nostra missió mantenir-la viva, sentir-la, i permetre-li que sigui ella la que ens il·lumini el camí.

Per aconseguir mantenir aquesta flama que ens aporta equilibri us proposem treballar per fer créixer de forma sincrònica i equilibrada les quatre dimensions del model “CAPA” de l’Ecologia Emocional.

Data
divendres, 30 set. 2016
Hora
18:30
Organitzador
Fundació Àmbit Ecologia Emocional
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

C/Rocafort, 242 bis 3a planta
Barcelona
(Barcelona)

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> C/Rocafort, 242 bis 3a planta <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>

<p class="address" translate="no">
C/Rocafort, 242 bis 3a planta <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>

Comparteix i difón