Amb So de Cobla 2018
Palamós busca convertir aquest esdeveniment en un punt de referència per al món de la cobla a Catalunya.
Amb So de Cobla va erigir-se l'any passat en el primer Festival de Cobla de Catalunya gràcies a la inspiració de l'Agrupació Sardanista Costa Brava de Palamós, i el suport de la Confederació Sardanista de Catalunya, la Generalitat, la Diputació de Girona i l'Ajuntament de Palamós.
Enguany, el festival estival se celebrarà a quatre escenaris la ciutat de Palamós dels dies 8 al 12 d'agost: La Gorga, l'Arbreda Municipal, el Parc del Convent dels Agustins i el Passeig del Mar. Amb So de Cobla ha preparat una programació amb grups coneguts dins l'àmbit de la cobla: Kepa Junkera i la Cobla Sant Jordi, Triple Picat, Cobla dels Sons Essencials i The Cobla Sound Fanfare.
L'esdeveniment es presenta amb tres eixos vertebradors: la difusió amb el programa de concerts, la producció d’un nou espectacle i de diversos temes creats per a ser estrenats al festival, i la formació professional de la mà de diversos músics de cobla de primera fila que impartiran una masterclass. L'organització també ha programat d'altres activitats fora de Palamós i de les dates del festival en sí.
Diversos espais
Palamós
(Girona)
<p class="address" translate="no"> Diversos espais <br> Palamós <br> (Girona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Diversos espais <br>
Palamós <br>
(Girona) <br>
</p>