Activitat solidària 'Acull un còctel'
En el marc del projecte #AcullUnPlat de la Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat, en aquesta activitat participen un bàman local i una persona refugiada que es troben per compartir receptes i experiències.
#AcullUnPlat és un projecte que va néixer a partir de la iniciativa 'Acoge un plato' de la Comisión Española de Ayuda al Refugiado (CEAR). Arriba a Catalunya a partir de l'impuls de la Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat (CCAR).
En aquesta ocasió es prepararan dos còctels, un amb alcohol i un altre sense, per al públic que vulgui participar-hi. Serà el 2 d'agost a les 19 hores, a la Ecolectia (Bruniquer, 9). L’aforament és limitat a 25 persones.
'Les receptes no entenen de fronteres' és el lema del projecte #AcullUnPlat, una proposta que uneix un xef o una xef locals i una persona refugiada per cuinar conjuntament un plat típic del país de procedència de la segona. Com a resultat, es produeix una trobada informal en què es combinen els elements culinaris i les històries que aporten amdues persones participants.
L'experiència dona peu a poder conèixer la història d’una persona refugiada que, com han hagut de fer moltes altres, s'han vist obligades a fugir del seu país per a trobar un lloc on poder viure amb seguretat.
La primera vegada que #AcullUnPlat es va organitzar a Catalunya va ser el 15 de juny a l’Imagin Café. En aquesta ocasió van participar-hi Xavi Codina, xef del restaurant La panxa del bisbe, i l’Irma, refugiada d’origen veneçolà. De manera conjunta van cuinar uns patacones a l’estil mediterrani.
Pots trobar més informació al web de 'Acoge un plato'.
Bruniquer, 9
Barcelona
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Bruniquer, 9 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Bruniquer, 9 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>