Cursa i caminada de muntanya Capafonts
El 25 d’agost, el Club de Muntanya Capafonts organitza una cursa de muntanya solidària.
El proper diumenge 25 d’agost a les 9.00 h, el Club de Muntanya Capafonts (FEEC), l’Ajuntament de Capafonts i Jo Esportista Solidari organitzen la Cursa i Caminada de muntanya Capafonts.
La cursa de 12 quilòmetres compta amb un desnivell de 575 metres i part de la recaptació es destinarà a causes solidàries.
L’activitat compta amb servei d’aparcament gratuït, servei de vestuari i de dutxes, entrada a la piscina, tres avituallaments durant el circuit i servei de massatges i un plat de paella a l’arribada.
Al finalitzar la cursa, tots els participants rebran una ampolla d’alumini serigrafiada i entraran dins d’un sorteig amb lots de productes de proximitat, esmorzars, dinars i estàncies a restaurants, bars i allotjaments de la zona.
El preu de la cursa és de 17€ per persones federades i de 20€ per no federades. Les inscripcions en línia es poden fer fins al 18 d’agost a través del formulari d’inscripció.
Les Fonts, 7
Capafonts
(Tarragona)
<p class="address" translate="no"> Les Fonts, 7 <br> Capafonts <br> (Tarragona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Les Fonts, 7 <br>
Capafonts <br>
(Tarragona) <br>
</p>