Dona sense llar. Font: Pixabay
Esdeveniment presencial

Debat sobre sensellarisme

Data de l'esdeveniment:
dimecres, 22 gen. 2020

El Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya organitza l’últim acte del cicle ‘Dones en diàleg’ per analitzar com afecta el sensellarisme a la població femenina.

El debat ‘Sense llar’ serà l’acte que clourà el cicle ‘Dones en diàleg’, organitzat pel Col·legi de Treball Social, centrat a analitzar com el sensellarisme afecta la població femenina.

‘Sense llar’ tindrà lloc el dimecres 22 de gener a les 18 h, concretament a la Sala Polivalent de l’Espai Calàbria 66, que acollirà l’acte. En del debat, que serà moderat per la vicedegana del Col·legi, Marga Garcia, hi participaran:

Les inscripcions es poden fer a través del web del Col·legi amb previ registre a l’aplicatiu o bé per transferència bancària.

Data
dimecres, 22 gen. 2020
Hora
18:00
Organitzador
Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Carrer de Calàbria, 66, 08015
Barcelona
(Barcelona)

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> Carrer de Calàbria, 66, 08015 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>

<p class="address" translate="no">
Carrer de Calàbria, 66, 08015 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>

Comparteix i difón