Namar Alimbau: "Les persones joves sí que participen, però ho fem en els nostres propis espais"
Comparteix
Lafede.cat ha desenvolupat un mapatge d’actors de participació juvenil en clau de justícia global arreu de Catalunya.
A través d’un estudi, Lafede.cat va detectar la preocupació de moltes de les seves entitats federades pel relleu generacional a les organitzacions i la manca de connexió amb el públic jove. Per analitzar la situació de manera més exhaustiva, la Federació es va aliar amb la cooperativa La Perifèrica per desenvolupar una investigació sobre la participació juvenil a Catalunya.
Els resultats de la investigació s’han plasmat en cinc mapes temàtics que inclouen organitzacions, equipaments públics, espais de cultura popular o influenciadores de xarxes socials, entre d'altres actors. En cadascun dels mapes, s’ubiquen aquests actors i es proporciona una explicació de cadascun, a més de proporcionar un mitjà de contacte per poder explorar-lo.
Per saber més sobre la investigació i el mapatge, des de Xarxanet hem parlat amb la tècnica de Lafede.cat Namar Alimbau.
Afegeix un nou comentari