Cafè amb consciència: Autonomia laboral i econòmica amb persones migrants
Divendres 25 d'abril tindrà lloc el Cafè amb consciència organitzat per l'associació Sembrar amb el títol: 'Practicant altres futurs per assolir autonomia laboral i econòmica. Experiències d'autoocupació de persones migrants a la ciutat de Barcelona'.
Aquesta xerrada està vinculada al projecte 'Entretejiendo saberes, aprendizajes y resistencias' que inclou tallers gratuïts adreçats a dones migrades de procedències diverses per crear espais de reflexió col·lectiva davant la desigualtat i el racisme actual.
Inclou tres trobades obertes dins el cicle 'Cafè amb consciència'. La del dia 25 d'abril és la segona i tractarà sobre la importància de la auto-organització i de la col·lectivització per trobar alternatives econòmiques i laborals.
No cal inscripció prèvia.
Lleialtat Santsenca, c)Olzinelles, 31
08014 Barcelona
(Barcelona)