Fòrum de Governança d’Entitats Sense Afany de Lucre
El Fòrum de Governança d’Entitats Sense Afany de Lucre, impulsat per Esade Alumni, és un lloc de reflexió i debat, inspiració i aprenentatge presencial que tindrà lloc a Barcelona del 6 al 21 de febrer de 2026. Adreçat a persones vinculades o interessades en els òrgans de govern d’entitats socials, el Fòrum ofereix eines i criteris per aprofundir en la governança, el lideratge i l’impacte del tercer sector. L’activitat està oberta al públic en general i es desenvoluparà en castellà.
El Fòrum de Governança d’Esade Alumni és una iniciativa dissenyada per fomentar la participació de professionals i perfils directius en els òrgans de govern de fundacions i associacions sense ànim de lucre.
El programa s’adreça tant a persones que es plantegen assumir el rol de patró/na o membre de junta directiva, com a aquelles que ja exerceixen aquesta funció i volen aprofundir en les seves responsabilitats, reptes i bones pràctiques en l’àmbit de la governança social.
Tot i que neix en el si d’Esade Alumni (associació declarada d’utilitat pública), el Fòrum està obert a qualsevol persona interessada en la governança d’entitats socials, independentment de si forma part o no de la comunitat alumni. El contingut del programa s’impartirà en castellà, amb la voluntat d’arribar a participants de tot l’Estat.
El Fòrum es desenvoluparà en quatre sessions presencials a Barcelona:
- Divendres, 6 de febrer de 2026, de 16.00 a 20.00 h – Esade Forum, Edifici 1
- Dissabte, 7 de febrer de 2026, de 9.00 a 14.00 h – Esade Forum, Edifici 1
- Divendres, 20 de febrer de 2026, de 16.00 a 20.00 h – Sala Polivalent, Edifici 3
- Dissabte, 21 de febrer de 2026, de 9.00 a 14.00 h – Esade Forum, Edifici 1
🔗 Més informació i inscripcions:
- Web del Foro: enllaç a la web
- Full informatiu: enllaç al folleto
Contacte:
Isabel Rallo
626273883
isabel.rallo@esade.edu
Esade Fórum Av. de Pedralbes, 60, 62
08034 Les Corts
(Barcelona)