
No esteu sols! Gala solidària d'Amics de la Gent Gran al Liceu

Amics de la Gent Gran organitza una gala solidària el proper 30 de setembre al Liceu amb la participació de 15 artistes que homenatjaran les persones grans i ajudaran a sensibilitzar el públic sobre la soledat que sovint pateixen.
La Fundació Amics de la Gent Gran vol retre homenatge a les persones grans amb una gala que es defineix com a “multigeneracional i multidisciplinar” i que se celebrarà el dia 30 de setembre, a les 20h al Gran Teatre del Liceu.
Albert Om serà l’encarregat de presentar la gala, que comptarà amb la participació de l’humorista Andreu Buenafuente; les actrius Montserrat Carulla, Vicky Peña i Miranda Gas; la companyia Tricicle i T de Teatre. També hi actuaran els cantants Miguel Ríos, Peret i Gerard Quintana, el grup Gertrudis, la cantant Lídia Pujol, entre d'altres.
Els fons que es recaptin gràcies a la gala serviran per estendre l’acció social d’Amics de la Gent Gran a cinc noves poblacions de Catalunya.
Les entrades estan disponibles a Ticketmaster, per telèfon al 902 15 00 25 i als terminals ServiCaixa de La Caixa.
Diumenge 30 set
20:00