El lleure inclusiu obre la porta perquè infants i joves participin plenament en esplais, caus, casals i altres projectes educatius, sense exclusió. Aquest monogràfic vol fer valdre experiències i bones pràctiques que fan possible una participació real, amb accessibilitat, suports i equips preparats, i recull alguns recursos i eines perquè qualsevol entitat de lleure pugui avançar cap a una inclusió efectiva.
La ciutadania pot destinar el 0,7% de l’IRPF a iniciatives socials marcant la casella 106 de la declaració de la renda. La campanya d’enguany posa el focus en el 'gest llegendari' per incrementar la participació.
Les entitats del tercer sector han d’extremar la precaució en els acomiadaments previs a la jubilació davant l’augment del control de la Inspecció de Treball.
Avís legal: D'acord amb l'article 17.1 de la Llei 19/2014, la Generalitat de Catalunya permet la reutilització dels continguts i de les dades sempre que se'n citi la font i la data d'actualització i que no es desnaturalitzi la informació (article 8 de la Llei 37/2007) i també que no es contradigui amb una llicència específica. Si l'adreça de correu que informeu al donar-vos d'alta deixa d'estar activa us donarem de baixa a la base de dades.
Aquest butlletí és una iniciativa del Departament de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya, coeditat amb la Fundació Pere Tarrés.
Assessora't
Si vols aconseguir més impacte social, ASSESSORA'T!
La Direcció General d’Acció Comunitària i Innovació Social (DGACIS) posa a la teva disposició un conjunt de serveis d'assessorament i acompanyament gratuïts.