Logotip del Sound Celoni
Esdeveniment presencial

3ª Fira de Música Sound Celoni 2012

Data de l'esdeveniment:
dissabte, 7 jul. 2012

Enguany arriba una nova edició del Sound Celoni 2012, la fira de música per a grups amateurs, principalment de Sant Celoni i del Baix Montseny.

Amb la finalitat de promocionar als grups novells, l'Associació Sound Celoni organitza la tercera edició d'aquesta fira. Una fira de música pensada per a que els grups amateurs de Sant Celoni i d'altres indrets experimentin la sensació de tocar en directe en els carrers del centre de Sant Celoni.

El Sound Celoni no té límit d'edats, i només és demana que la música sigui en directe. Com l'any passat, hi haurà un estudi de grabació en funcionament durant tota la fira i es preveu, si hi ha temps, poder enregistrar un tema per a cadascun dels participants.

Data
dissabte, 7 jul. 2012
Hora
17:00
Correu electrònic de l'organitzador
Geolocalització

<p class="address" translate="no"> </p>

<p class="address" translate="no">
</p>

Comparteix i difón